Blandat

Jag skrev ett inlägg igår på bloggen men det krånglar. Jag skriver ett till inlägg och hoppas att det syns på bloggen.
Tiden går alldeles för fort om drygt en månad är det skolavslutning. I. slutar ettan hon har blivit så stor och A. börjar i förskoleklass nästa höst.
Jag vet inte vad jag ska skriva om idag, jobbet kan jag inte skriva om och det hinner oftast inte hända så mycket mellan det att jag kommer hem och hamnar här vid datorn. Jag kan skriva om komposten, den köpte jag förra året och jag tror att den mår rätt så bra just nu. Det var svårt att få igång den och ännu svårare att tömma matrester i den när det var kolsvart och 20 minus, nu är det lättare. Imorgon kommer i alla fall mitt roligaste inlägg på hela veckan enligt mej nämligen syföreningsmötet. Jag väntar på att jag ska få inspiration att göra klart min klänning. Den ska mätas så att fram och bakstycke blir lika långa, sys ihop och virka axelband och en kant längst upp. Det går förmodligen ganska fort när jag väl gör det. Problemet är att jag vill ha det lugnt och inte vara för trött när jag gör det. Det tillfället har inte infunnit sej än.

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0