Shopping

Idag blev det ett besök på IKEA för lite shopping. Vi kom därifrån med ramar och batterier. Ramarna är till bröllopskort som äntligen blivit framkallat och bilderna från förskole/skol fotografering som har legat i kuvert sen i höstas jag visste vart de var hela tiden men det finns en del som tappar bort kort t ex på sina barnbarn. I. fick en ram till sin favoritbild där hon håller sin minsta kusin när han var ca en månad. A. fick också en ram.
Vi var inne i en cykelaffär och A. provcyklade en cykel med stödhjul, den var för liten men han tyckte det var roligt. Hoppas att han börjar cykla på sin cykel i år, förra året använde han bara springcykeln.

Barnen var med sin farmor och hennes fästman på konsert så jag och mannen gick i affärer alldeles själva. Det är inte ofta vi gör det.

Imorgon får vi besök av min stora lillasyster med familj så jag ska baka imrgon förmiddag.

See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0