Schampo

Jag bytte schampo förra veckan och jag är inte nöjd. Håret känns flottigt och tungt även fast det är nytvättat. Schampot jag bytte till var Änglamark, innan hade jag för en gångs skull elvital (förmodligen felstavat) och det kändes bra i håret dock inte i samvetet då jag enligt mina systrar är en miljömupp och vill använda miljömärkta produkter. Innan elvital använde jag Neutrals schampo men det kliade i håret då, inte så kul när det är löss på jobbet och man tror att det är däför det kliar. För några år sen, minns inte riktigt för tidsuppfattningen är inte den bästa, använde jag
Naturell men det slutade de med på Maxi. Om det är nån som vet något bra miljömärkt schampo lämna gärna en kommentar.




 

Ha det gott igelkott!!

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag använder från Bodyshop deras Rainforest -serie. Ekologiskt och Community trade. Hårbotten mår bra och håret blir lätt att reda ut. Men jag vet att Bodyshop inte finns i alla städer...

2011-03-22 @ 15:59:15
URL: http://www.sondagspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0