Helgen

Nu är helgen snart slut. Jag har inte mått riktigt bra så jag har inte orkat skriva här. Jag har varit hängig och haft ont i magen men bara på kvällarna, idag har jag mått bättre.
Vi har hunnit med att handla på Marieberg i helgen. I. behövde lite nya kläder, hon växer så det knakar. Förra hösten hade hon stl 122 på byxor och nu har hon 140. Jag köpte en klänning till mej, jag köper oftast garn eller pyssel till mej.
Det har blivit lite virkat också men de bilderna kommer på syföreningsmötet på tisdag.
Ikväll ska barnen i säng i tid, de var uppe sent både lördag och fredag, då kanske jag och deras pappa kan sitta i soffan samtidigt utan barn och ingen som sitter i fåtöljen.

Ha det bra alla glada!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0