Fler projekt

I helgen avslutade jag 2 av mina virk/stick projekt så det är 3 kvar. Handuken är snart klar, den virkar jag på jobbet när jag har rast. Mormorsrutorna är också ett rastprojekt och klänningen är verkligen ett långtidsprojekt. Det är bra om jag inte är för trött när jag sticka på den för det är 12 räta maskor och 2 aviga och så fortsätter det. Ibland har jag stickat 14 räta maskor innan jag märker hur långt jag har stickat men det är lätt att pilla tillbaka.
Det brukar bli lite mindre virkade också som t ex Ballerina kakan, nu började jag med en blå kanin. I. fick en och då vill naturligtvis A. ha en också.

Jag har för övrigt 2 snoriga barn som sover och en man som är på möte så det är väldigt tyst här hemma inte ens katten är inne och skriker.

Det var allt för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0