Symaskin

Idag har jag lånat en symaskin av min snälla arbetskamrat. Det blev en stund vid symaskinen, det var roligt och den funkade. I. sydde en present till sin kusin A. som han ska få på lördag. Jag sydde ett förkläde till I. som inte blev som det skulle. Förklädet ska rynkas och då ska man sy med största stygnlängden och sen dra ihop så att det blir rynkigt. Jag hittar var man ändrar stygnlängden på symaskinen. Förhoppningsvis hittar jag nån som vet det och kan visa mej det. Jag gjorde en kanal längst upp som jag drog knytbandet igenom, det funkade det med.
Min plan är att jag ska sy ett förkläde till mej med, förmodligen gör jag ett till som I. ska få och så vill hon ha en kjol i samma tyg. Det blir mycket att sy för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0