Ny vecka

Som förmodligen går lika fort som alla andra veckor. Det känns som om det snart är skolavslutning. Idag hade vi APT. Ett möte på jobbet där alla som jobbar på skolan och rektorn är med. Jag får vara kvar en termin till TJO HO. Det är skönt även fast det är långt, jag känner ju redan barn och personal så det känns bra.

Igår hade vi pysselplanering och vi bestämde att vi ska gjuta i betong, det lyckades vi boka in smma dag som lilla A. har sin namngivningscermoni. Men vi gjuter på förmiddagen och fusk dopar lilla A. på eftermiddagen så det funkar ändå.

Jag har ätit för mycket pannkaka idag, vi fick potatisbullar till lunch men vi äter sist så de var nästan slut när vi kom. Då plockade de fram pannkakor istället. Jag brukar få ont i magen om jag äter för mycket pannkaka men jag var så hungrig så jag var tvungen att äta.

Imorgon är det syföreningsmöte, då ska jag visa lite virkat.

Ha det gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis till förlängningen!! Men ni måste ju införskaffa en liten pendlarbil till dej! Ni måste ju bli rånade vid varje tankning?

2011-05-02 @ 20:56:21
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: pz2

Grattis Fia!

2011-05-02 @ 22:07:01
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Madde

Bäst för er att ni kommer till fuskdopet. Vad roligt att du får stanna kvar en termin till.

2011-05-02 @ 22:43:18
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0