Fyndat

Igår och i tisdags var jag hemma från jobbet. Jag har en besvärlig hosta och därför åkte jag till Kumla igår för att köpa hostmedicin. Då passade jag på att gå till Navet, som är en loppis för er som inte vet det. Jag har nämligen sett ett pyssel där nån har gjutit ljus i gamla kaffekoppar och det ville jag testa. Fem kaffekoppar för 25 kr tyckte jag var lagom.

Jag hade bara ljusmassa och vekar till två ljus. Det första blev jättebra med det andra ljuset sjönk ihop i mitten.



När jag stod och betalade kopparna hittade jag ett par trästickor för bara fem kr, det kunde jag inte låta bli.



De vänstra trästickorna har jag fyndat och de andra är från garnstudio. Jag har lite blandade garner i min korg. Det är svårt att låta bli att köpa nya men man måste ibland för att kunna göra det man vill. Jag brukar tänka att jag ska använda det garn jag har först men det krävs olika garn till olika projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0