Pyssel

Idag har vi haft pysselträff, jag och några tjejer träffas med några veckors mellanrum för att pyssla. Idag har vi pärlat pärlplattor, jag har börjat att pärla ett foto från mitt och min mans bröllop. Det blir en ganska stor bild, 5400 pärlor som ska pärlas. 1/6 del gjorde jag idag och det var 900 pärlor. Jag och en av tjejerna ska dela på en förpackning pärlor men det är 30 olika färger så det är inte helt lätt att dela, just nu har jag inga pärlor hemma så det är lite svårpärlat. Bild kommer när den är klar.

Till lunch idag testade vi kokospannkakor som var gjorda av kokosmjölk istället för vanlig mjölk, de smakade nästan likadant. Den största skillnaden var att jag serverade persikohalvor, kiwi, banan och kokosflingor till. I. gjorde ansikten på sina pannkakor, om jag hade lite ork skulle jag lägga in en bild på en sån pannkaka men det har jag inte det kanske kommer imorgon.

Jag är lite förkyld och snorig så naturligtvis vaknar jag som är tröttast först av alla och kan inte somna om. Vi får dra ner rullgardinen innan vi lägger oss det blir ljust tidigare och tidigare.

Dags att sova.
Goda natt!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Rullgardinen har varit neddragen här hela vintern

2011-03-06 @ 16:03:29
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Stina

Här är rullgardinen alltid nerdragen när det är sovtid, annars kan man ju inte sova! Tänk hos er om du skulle vakna och det står någon och glor in!

2011-03-06 @ 21:21:31
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0