Mysdags

A. ligger och sjunger "oh my god" i soffan. Båda barnen tittar på Let´s dance. Förra fredagen ville A. gå och lägga sej efter första dansen , I. och jag somnade i soffan så vi var ganska trötta. Den här fredagen är vi lite piggare, det kan bero på att vi i alla fall mannen i huset och jag har gått och lagt oss kl 9 två kvällar i rad.

Vilket väder det är idag. Jag såg en lastbil i diket, en krockad bil tillsammans med ambulans och brandkår i Brändåsen och en bil i diket på sista lilla vägen till jobbet, dessutom gick det i 60 på 100 väg. När vi skulle åka hem från jobbet var det några som knappt kom loss. Jag kom loss direkt, det är skönt med dubbdäck i sånt här väglag. På väg hem såg jag två bilar till i diket.

I. var till tandläkaren för några veckor sen och fick då en tid för att plasta en tand. Idag var hon där med mormor och då var "hålet" borta så hon behöver inte plasta tanden.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0