Bloggtorka

har det varit. Det ska jag ändra på idag. Jag börjar med gårdagen som var väldigt fullbokad. Det börjar med att jag vaknade för tidigt så jag var trött och sur när jag gick upp. I. och jag åkte till Snavlunda på förmiddagen och gjöt betong i olika formar.
Den här rosen gjöt jag i en silikon form från Åhlens. Jag gjöt i alla former som jag hade hemma men den här tycker jag är finast. Det var svårt att skaka bort luftbubblorna eftersom att formen är så mjuk.
Efter gjutningen skyndade vi oss hem för en snabb dusch och tillsnyggning sen bar det av till Edsbergs bygdegård. Där hade min syster och hennes sambo namngivningscermoni för sin son. När det var klart passade de på att gifta sej. Vi blev väldigt förvånande.
Fina och luriga.
Våra barn hade roligt också men A. ville i början sitta i bilen och I. var inte heller så road. När vi åt mat åt I. bara potatisgratäng och A. bara kyckling. Jag är glad att de åt nånting. Mellan maten och fikat fick A. en ny kompis som han lekte med, han var uppe på scenen och sjöng med.
Idag sov A. till kvart i tio, vi andra vaknade lite tidigare. Det har varit fullt upp idag med. Lek med kompisar, kalas och jag har cyklat till Maxi, bakat har jag också gjort. Imorgon är det skolavslutning för I. och då ska det fikas.
Poolen har vi fyllt med vatten i veckan så nu är det bara varmt väder som saknas.
Måste jobba lite och kanske hinner jag virka lite.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du får tjata på din sambo att jag vill ha alla bilder nu.

2011-06-13 @ 09:55:01
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0