Uppdatering

Jag har gjort en hel del men inte hunnit skriva om det. Idag har vi varit på Marieberg där det blev lite shopping. Jag köpte en ny klänning som jag har spanat på en längre tid och så handlade jag lite på Panduro så klart.

Efter lunch for vi till Örebro där vi träffade barnens kusin och deras mamma från Uppsala. Vi gick en teatervandring på slottet innan det blev handling på Maxi i Kumla.
Igår var vi i Sannahed där vi träffade tre andra kusiner. E. blev uttråkad och åkte hem tidigare. Jag tänkte att barnen kunde åka med Stina och jag kunde gå men I. ville gå med mej så vi fick en lång promenad. Trötta ben fick vi. Jag hade dessutom redan ont i mina ben eftersom att jag och lillasystern red i förrgår. Innan dess hade jag inte ridit på två år och innan det var det nästan två år sen jag red. Det var väldigt roligt att rida igen. Jag skulle väldigt gärna rida oftare men just nu räcker inte tiden till.

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg klänning

2011-07-16 @ 12:01:23
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0