Shopping

blev det idag. Dock inte där jag hade tänkt att handla. Min plan var att åka till Lerbäcks markén, mcd och kalas. Det blev istället Marieberg. orsaken var våran toalett som inte orkar mer, den har suttit i huset i 40 år så den har gjort några spolningar. Naturligtvis fanns det inga såna toaletter på byggvaruhusen men vi var ju tvungna att kolla.
Jag passade på att besöka Panduro när vi ändå var på Marieberg, där köpte jag sytråd och pärlor. Tidigare i veckan shoppade jag också på Panduro men via internet. Det paketet hämtade jag i fredags.
Det blev lite blandat. Tyg som jag ska sy en kjol av, dekorationsband, små rosetter och väskhandtag. Jag köpte ett garnnystan också men det fastnade inte på bild.
Jag hämtade ut ett till paket i veckan som var fylld med garn, två virknålar fick plats också.
Några av garnnystanen.
Vi var på kalas också. Det var väldigt trevligt och för mycket fika. Det var bara barnen som fastnade på bild den här gången.
Min lillebror och brorsdotter.
Jag har även hunnit med att klippa gräset, köra lite ved, plantera, koka rabarbersaft och börja sy en kjol till I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0