Kvarglömda kläder

brukar vi ha på jobbet. 3 påsar med kläder som ingen ville ha skickade jag till Myrorna (från jobbet alltså). Idag blev det lite glömt också, ett par byxor, ett träd och två pallar fast trädet och pallarna var mitt fel för det var jag som bar ut pippi huset till bilen.
Ägaren till byxorna är barnens kusin som var här med sin mamma och storasyster som fick pippi huset som pallarna och trädet ska vara till. Idag har det badats, lekt har de gjort, fikat och I. har fått hålla i sin lilla kusin som bara växer. Krocket har vi också spelat fast en del blir sura när det inte går bra. E. trimmade gräset vid lekstugan idag, då hittade han en padda. Kanske kommer en bild på det här om vi har tur.
Madde: Det finns lakan kvar. Vill ni ha blått eller vitt?
Kladdkaka med kokos och jordgubbar har jag tappat bort receptet till. Receptet är från Hemmets veckotidning och jag vet inte var jag har lagt den. Mamma har också receptet så jag får väl skriva av hennes eller så hittar jag tidningen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kom på byxorna när vi var i bilen...

2011-07-12 @ 10:13:36
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: Madde

Ta med bägge när du kommer imorgon om du vill bli av med dem

2011-07-12 @ 19:28:57
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 01:19:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0