Uppdatering

Veckan började bra med en härlig dag på jobbet. Tisdagen var inte lika rolig, jag vaknade på natten av att jag drömde att jag mådde illa insåg då att jag faktiskt mådde illa. Det blev ett antal vändor till toaletten och till slut spydde jag. Sen orkade jag inte göra så mycket.
Onsdagen var jag hemma också, A. var hos en kompis och lekte I. var hemma med mej. Hon hade lekt med en kompis hela tisdagen.
Igår torsdag var jag och barnen till polisstationen för att fixa pass. Vi passade på att köpa nya skor på vägen hem.
Idag har mina föräldrar och lillebror varit här. Först kom lillebrorsan på moppe och lämnade bakpulver (han har nyss klarat moppekortet) sen kom han igen med våra föräldrar. Då blev det såga av. Pappa sågade ner lite träd i trädgården. Sen blev det lunch i Sannahed och vedklyvning för min del. E. roade sej med att köra bort ris. Han sa flera gånger att jag skulle vara försiktig när jag klöv ved men jag lyckades tappa ved på mitt lår. Det gjorde jäkligt ont men det är bara att bita ihop så går det snart över. Efter en stund gick jag för att dricka vatten och då passade jag på att titta på låret, det gjorde inte ont då så jag blev lite förvånad när det var ett sår på drygt en cm och några mm djupt.



Det blöder fortfarande litegrann ca 5-6 timmar efter att jag fick såret.

Imorgon blir det påskfirande och kalas hos stora lillasystern.

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0