Snart klart!

Nä, det är faktiskt klart. Deklarationen avklarad. Fotopärltavlan som jag har skrivit om är också klar. Den kom upp på väggen när jag stod i duschen igår.
Den har inte varit helt lätta att få klar, det har saknats pärlor några gånger. Senast var det fyra pärlor av en färg som fattades. När alla pärlor var införskaffade och pärlade satte jag fast en dubbelhäftad klisterlapp på pärlplattan. När alla sex pärlplattor var klara fogade jag samman dem och drog bort skyddsplaten och la på en pappskiva. När jag hade gjort det vände jag på tavlan. Då ramlade det pärlor och jag svor. Som tur var gick det lätt att sätta dit dem igen. Sen skulle den in i tavelramen. E. skulle skära till pappskivan åt mej ,så då passade jag på att bli ren och när jag kom ut från duschen hängde den på vägen. Ibland har man tur och en underbar man.




Här är bilden som jag pärlifierade.




Ha en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0