Hjärnsläpp

Ibland tänker jag "det där ska jag skriva om på bloggen" men när jag väl sitter här har jag glömt vad jag tänkte skriva.

I onsdags var jag hemma och vabade, det var så skönt eftersom att jag inte heller mådde så bra. A. hade ont i magen och det brukar han inte säga att han har. Vi hade i alla fall en lugn dag hemma.

Igår torsdag skulle I. städa hela huset och få 200 kr. Det gjorde hon men det var jobbigt, hon låg och grät i sitt rum för att det var så jobbigt. Jag sa att hon inte behövde städa men att då får hon inte så mycket pengar och det ville hon naturligtvis ha.

Idag har jag hoppat höjd eller nåt som liknar det, det var inte särskilt högt heller men ungarna tyckte att det såg kul ut när jag hoppade.
Handla mat, gett bort en sparkcykel, gjort kladdkaka med maräng och gjort tacos, bytt lakan med hjälp av min man har jag också hunnit med idag, det är bara en dusch kvar sen är jag klar för idag.

Jag har stickat klart min klänning och sytt ihop halva. Jag måste sy ihop den andra halvan ikväll eller imorgon för på söndag är det pyssel hos mej och då behöver vi matsalsbordet (jag vågar inte flytta klänningen när den bara är nålad).

Imorgon blir det shopping i den stora staden och kanske lite bilder på bloggen.

Ha det gott igelkott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0