Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e och jag har inte haft mer otur än vanligt. Det har dessutom varit Kumla marken. Jag har inte varit på den men E. och barnen cyklade dit, jag stängde så det skulle bli så sent om de hade väntat på mej.
Igår var vi till Maxi för att handla mat eftersom att det var marknad idag. Jag hade lovat A. att han skulle få ett par nya byxor, han fick några strumpor också. Bland kläderna hittade jag strumpor som jag ville ha.


För flera år sen köpte jag Lucky Luke strumpor på marken men såna strumpor har jag inte sett på flera år. Men Woody är ju bra han med.
Idag hämtade jag ut ett H&M paket med lite nya kläder och ett par Swedish hasbeens. Mest var till mej och lite till resten av familjen.
Jag är väldigt trött, hoppas att jag inte var allt för otydlig.

Ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill också ha Woody strumpor och hasbeens!!!

2011-05-14 @ 22:18:16
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0