Syföreningsmöte

Då var det tisdag igen och dags för syföreningsmöte. Det tog lite tid att få till det här inlägget för batterierna till kameran var på laddning.
Till denna veckas möte har jag gjort en hätta till. Den här gången gjorde jag som Stina och började med en mormorsruta.
Jag gjorde en vikkant men det syns inte så bra på bilden. När jag virkade de sista fasta maskorna med vitt tog garnet slut när jag hade fem maskor kvar så jag fick ta grått garn också.
Garnet är Drops muskat, jag har lite kvar av det garnet som jag vill virka slut på men jag vet inte om det räcker till en hätta till.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag gillar verkligen färgerna!!

2011-07-19 @ 17:56:04
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej!



Vilken otroligt söt hätta du gjort! Gillar färgerna, är lite svag för grått:) De blir så fina de här mormorshättorna!



Hälsningar fr Maja

2011-07-20 @ 14:51:52
URL: http://husmorsskolan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0