Söndag

Idag blev det ett besök på biblioteket i den lilla staden som vi bor utanför. Det var några böcker som fick följa med oss hem. För min del blev det virk och pysselböcker.

Jag har stickat lite på min klänning idag och gjorde det igår också, 4 varv på 2 dagar. Det kommer att ta tid. Igår lyckades jag sticka räta där det ska vara aviga, 11 maskor, så det var bara att fixa till det. När det äntligen var klart skulle jag sticka ett varv till och märker att det är 11 aviga maskor där det ska vara 12. Då har jag tappat en maska 5 varv nedanför men det fixade jag också sen hade jag ingen sticklust kvar.





I.s pannkaka som hon gjorde igår. Hon gjorde flera stycken.

Kumla är ingen förort till Örebro om det var nån som trodde det.

Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nä men där du bor är en förort till Kumla

2011-03-07 @ 09:14:21
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Maja

Hej!



Nu har jag äntligen lagt till dig i syföreningens medlemslista och i länklistan i min högerspalt!

Vi "ses" imorgon!



Hälsningar från Maja

2011-03-07 @ 11:58:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0