Moster

Igår blev jag moster igen. Det blev en liten pojke mer om det kan du läsa här.
I lördags var jag och min man hos ett par kompisar och hade trevligt. Min pappa fick skjutsa dit oss eftersom att vi bor i en sån liten håla att det inte går några bussar på helgerna. Han passade då på att hämta en nyckel hos min då gravida syster, när han skulle åka sa han till min systerdotter att han skulle hem till mormor, I. och A. hon blir arg och vill följa med. Det fick hon naturligtvis göra, då passade Stina på att få verkar på natten.

Vi fick ta bussen hem och det tar nästan en timme så vi var hemma ca halv 4 sommartid. Kl 8 ringde det på dörren då kom storebrorsan för att titta på formel 1. När den var slut åkte E. och storebrorsan hem till honom för att byta fönster. Det blev inte mycket sova för min man i helgen. Jag fick sova lite längre men jag fick cykla till Sannahed för bilen var där. Jag trodde jag skulle blåsa bort.

Imorgon är det syföreningsmöte då kommer det lite bilder bla ett som E. tog innan vi åkte i lördags.

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0