Kusinhäng

Den här dagen bjöd på lite kusinhäng. Först kom den minsta kusinen som är ca 3 månader. När de kommit får jag sms från min andra syster som har den äldre kusinen, att vi får hälsa på om vi vill men det gick ju inte, fast hon kom till oss istället. I. var väldigt nöjd när hon fick hålla i sin lilla kusin.
När den minsta kusinen åkt hem gick vi ut till snöberget som vi har på våran gata. Där hade alla barnen väldigt roligt. Så roligt att kusinen inte ville åka hem. Vi var vid snöberget igår förmiddag också och klättrade men idag var det mindre. Det är så skönt att snön smälter, vi har så mycket snö på gatan att det knappt går att parkera längs gatan.
Innan alla kusiner kom hade jag bakat och förberett maten. Det blev raggmunk, våfflor och toscakaka. Jag hade tänkt visa en bild på kakan men batteriet i kameran är slut. Den var i alla fall väldigt god.

Ska sticka lite nu.

Hej då, lilltå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0