Fredag

Det har inte skrivits så mycket här de sista dagarna. Jag läste nyss mina systrars bloggar och de hade skrivit en hel del sen jag läste dem sist, Madde hade dessutom massa bilder på sin. Båda två är föräldralediga just nu så de har förmodligen mer tid att skriva än vad jag har.
De sista dagarna har jag jobbat och när barnen har sovit och jag har orkat har jag pysslat. Igår hade jag en lång dag på jobbet, först mina vanliga tider 6.30-14. Jag var hemma 20 i tre då hämtade jag A. lagade mat, duschade, åt mat och sen bar det av till jobbet igen för föräldramöte. Hemma var jag halv nio igår kväll. Halv sju var jag tillbaka på jobbet igen.

I helgen ska jag och mannen till ett par kompisar och äta mat, det ska bli trevligt. Barnen får sova hos mormor. A. var inte så nöjd med det, han sa att han inte sover så bra där men de brukar ha jätteroligt där.

Det blir som vanligt inte något långt inlägg. Nu tänkte jag göra något så roligt som att dammsuga (not).

Ha en trevlig kväll/dag (det beror på när du läser detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0