Tiden går fort

Nyss var det skolavslutning och snart är det semester. Det var inte länge sen jag började blogga men det har gått fyra månader sen jag började. Det blir många syföreningsmöten.
Idag har vi haft det väldigt lugnt hemma för I. sover hos mormor med sin moster, de är hundvakter. Kusin A. är självklart med. Imorgon ska hon följa med mostern hem och sova där en natt så det blir lite tomt här hemma.
Igår var vi på ettårskalas hemma hos mina föräldrar. Det var mitt tredje yngsta syskonbarn som firades, fyller gör hon imorgon. A. och kusin E. lekte jättemycket och hade jätteroligt. I. tyckte att det var roligast att hålla i de små kusinerna. Som vanligt försökte vi (de med kamera) att ta en kusinbild.
Här är det bästa kortet hittills.

Kommentarer
Postat av: Stina

Finaste barnen har vi alla!

2011-06-27 @ 20:18:45
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: Madde

Tre av dem tittar ialf åt samma håll

2011-06-28 @ 21:53:02
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0