Minnet

är inte alltid som det ska vara. Vi var på kalas igår, då pratade jag med min syster om A.s fotled som var svullen. Förmodligen var det ett insekts bett. Det såg lite konstigt ut så jag ville tvätta det. Mina föräldrar som vi var hos hade ingen sårtvätt men det hade jag. Jag har en liten första förbandsväska i min ryggsäck. Inköpt på Clas Olson för 39 kr. Syrran tyckte den verkade jättebra och ville att jag skulle blogga om den. Jag tänkte skriva om den igår men det glömde jag. Svullnaden har gått ner idag.
Idag har jag virkat lite, lekt med barn och bakat en jättegod kladdkaka. Det var kokos och färska jordgubbar i, receptet är från Hemmets veckotidning. E. var lite skeptisk men han tyckte också om den. Barnen gillade den inte, I. ville inte ha kokos och A. gillade inte jordgubbarna.
Det går inte att ladda upp bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0