Fredagsmys

Idag har vi varit lediga, det har varit skönt. Natten var inte så rolig. A. är snorig och hostig och inatt hade han feber. Han har varit piggare på dagen men jag var trött så jag legat och slumrat i soffan.

Jag blev väldigt sugen på att baka på eftermiddan så det blev lite muffins med choklad i. Supergoda. Jag fick göra några utan choklad för A. tycker inte om choklad.


Receptet har jag hittat i den här boken.



Jag hittade ett kort på våran katt i kameran. Han heter Lucifer men har smeknamnet Gaphalsen för att han tjatar så. Hans bror och systerson bor hos min syster Madde (vi har fått honom därifrån).

Kommentarer
Postat av: Madde

Jodå en Yoda body finns i klädsamlingen. annars är kattbilder roliga på bloggar

2011-02-25 @ 20:51:12
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0