Besök i stora staden

Idag blev det ett besök i den stora staden Örebro. För de som inte vet, bor vi i en håla ca 2 mil söder om Örebro. Det blev ett stopp vid M-berg på väg dit, då min man skulle handla ett kamera stativ. Väl framme gick I. och jag för att shoppa och A. gick med sin pappa. Det blev inte så många affärsbesök. Jag köpte en röd mugg med vita prickar och matchande skål och fat. Det blev ett besök på Panduro däe jag köpte fyllnadsvadd så snart blir min Ballerina kaka klar. I. hittade också lite saker där. Jag är väldigt sugen på att köpa photo pearls och foto pärla en bild från vårt bröllop.

Vi fick jättegod lunch hos svärmor, köttbullar och potatis. Efter det åkte vi skridskor och jag ramlade inte, jag har inte åkt skridskor sen -93.

På vägen hem hämtade jag ut mitt paket från Panduro. Jag hade beställt en fyndlåda med Sy och sticka tema så jag fick lite blandat. Är lite sugen på att sy men jag har ingen symaskin.


Ha det gott, igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0