Mat

Måndag kväll och veckan är igång. Det var full fart på jobbet som vanligt och jag slutade 4. Jag svängde in till affären när jag åkte hem och curlade lite för mina barn. A. sa igår att han ville ha en påse, han brukar få "påsar" med legogubbar i och I. har fått med Polly pocket det är små dockor i dem. Han ville inte ha med legogubbar utan en sån som I. hade fått och så berättade han att det fanns i källaren i affären. De fick naturligtvis varsin docka när jag kom hem.

Väl hemma lagade jag lite mat det gör jag oftast bara på torsdagar och helger eftersom att jag kommer hem sist de andra dagarna. Jag gjorde köttbullar i ugnen för jag lyckas inte med stekningen, det blev lite annan form på "köttbullarna". Jag tänkte att A. kanske tyckte det var roligt men han åt lika lite som vanligt.




Det smakar betydligt bättre än det ser ut. I. åt med god aptit, A. brukade äta mer än vad hon gör.

Imorgon är det tisdag och syföreningsmöte.
Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag trodde att A åt med god aptit

2011-04-05 @ 15:41:51
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0